Dienstverlening | Terugbelspreekuur en e-consult


Het teruggbelspreekuur is bestemd voor het doorgeven van uitslagen van verricht onderzoek of kleine medische klachten die per telefoon afgehandeld kunnen worden. De assistente zal u vragen wat de reden van uw verzoek is en op welk telefoonnummer u bereikbaar bent. Zo weet de dokter waar het over gaat en kunnen uw gegevens alvast worden opgezocht. Vaak kan de assistente uw verzoek afhandelen en is uw vraag direct beantwoord. Als u dat wilt, zal de dokter u natuurlijk zelf bellen.

Het stellen van een vraag via email (e-consult) is nog niet mogelijk.
Nieuws en mededelingen
Rode kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Rode kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Geplaatst: 3 april 2020
Het rode kruis heeft een informatienummer geopend waar ouderen en zieken terecht kunnen met vragen rondom het coronavirus. Daarvoor kan gebeld worden naar: 070-4455888

Lees meer
Ouderenfonds start Helpdesk Welkom Online'
Ouderenfonds start Helpdesk Welkom Online'
Geplaatst: 3 april 2020
Vanwege het coronavirus start het Ouderenfonds samen met VodafoneZiggo en Samsung de gratis helpdesk Welkom Online.Bel ons met uw online vragen...

Lees meer
DOH-appstore
DOH-appstore
Geplaatst: 20 april 2017
Er zijn diverse apps die een gezond(er) leven kunnen ondersteunen. Dat is een goede ontwikkeling. Maar hoe vinden patiƫnten, mantelzorgers en zorgverleners hun weg in het grote aanbod van zorg-apps?

Lees meer