Dienstverlening | Terugbelspreekuur en e-consult


Het teruggbelspreekuur is bestemd voor het doorgeven van uitslagen van verricht onderzoek of kleine medische klachten die per telefoon afgehandeld kunnen worden. De assistente zal u vragen wat de reden van uw verzoek is en op welk telefoonnummer u bereikbaar bent. Zo weet de dokter waar het over gaat en kunnen uw gegevens alvast worden opgezocht. Vaak kan de assistente uw verzoek afhandelen en is uw vraag direct beantwoord. Als u dat wilt, zal de dokter u natuurlijk zelf bellen.

Het stellen van een vraag via email (e-consult) is nog niet mogelijk.
Nieuws en mededelingen
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Geplaatst: 17 september 2018
We hebben als zorggroep weer aan kunnen tonen dat we aan de randvoorwaarden voor de organisatie van verantwoorde ketenzorg voldoen.

Lees meer
Bemiddeling tussen VGZ en Zorggroep DOH leidt alsnog tot akkoord voor 2018-2019
Bemiddeling tussen VGZ en Zorggroep DOH leidt alsnog tot akkoord voor 2018-2019
Geplaatst: 19 december 2017
Op het voorstel van VGZ zijn de afgelopen dagen gesprekken gevoerd onder begeleiding van een onafhankelijke bemiddelaar. Deze gesprekken hebben ertoe geleid dat vandaag alsnog een tweejarig akkoord is bereikt tussen DOH en VGZ voor vijf van de zes zorgprogramma’s die door DOH worden uitgevoerd.

Lees meer
DOH-appstore
DOH-appstore
Geplaatst: 20 april 2016
Er zijn diverse apps die een gezond(er) leven kunnen ondersteunen. Dat is een goede ontwikkeling. Maar hoe vinden patiënten, mantelzorgers en zorgverleners hun weg in het grote aanbod van zorg-apps?

Lees meer