Online diensten | Afspraak maken


Een afspraak maken kan op 2 manieren

1. Afspraak maken op Mijngezondheid.net

U kiest de datum en het tijdstip van uw voorkeur en de afspraak staat meteen in de agenda van uw huisarts genoteerd. 
Wilt u de afspraak verzetten? Ook dat is makkelijk zelf te regelen via MijnGezondheid.net

In principe is de afspraak voor één klacht. Hiervoor wordt 10 minuten gereserveerd. Heeft u meer klachten of verwacht u meer tijd nodig te hebben, kies dan voor een consult van 20 minuten, of maak telefonisch een afspraak.
Naar MijnGezondheid.net
Meer informatie
Inloggen Mijngezondheid.net  

Hoesten, niezen, loopneus, keelpijn of koorts?

Maak dan niet digitaal een afspraak maar stuur ons via het portaal een bericht (evt met foto van uw klacht) of neem telefonisch contact op met de praktijk. Ook als u denkt dat bovenstaande klachten wel meevallen. U kunt met ons overleggen voor een afspraak op een ander tijdstip.

Voor alle afspraken geldt: 
- Kom alleen naar de praktijk.
- Kom op het tijdstip van uw afspraak, niet eerder.
- Aanmelden aan de balie is niet nodig.

Deze afspraken kunnen alleen in overleg met de doktersassistent worden gemaakt:
- Spoedeisende klachten
- Verkoudheidsklachten
- Koorts
- Rijbewijskeuring
- Spiraal plaatsen of verwisselen
- Chirurgische ingreep
MijnGezondheid.net is beschikbaar voor alle patiënten van 16 jaar en ouder.

Uw huisartsenpraktijk heeft voor alle patiënten van 16 jaar en ouder een account aangemaakt. Aanmelden is dus niet nodig. U kunt meteen inloggen met uw DigiD.


Nog geen DigiD? Vraag DigiD aan
DigiD aanvragen  


Hulp nodig? Medisch Centrum de Plataan heeft een handleiding gemaakt:



Over MijnGezondheid.net

  Voordelen MijnGezondheid.net
  Voordelen MedGemak app
Over DigiD

  Voordelen DigiD
  DigiD informatie Rijksoverheid
MedGemak app

  Meer informatie en download


2. Telefonisch een afspraak maken 

Telefoon: (0499) 571 679

Op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur. Als u voor dezelfde dag een afspraak wilt maken is het van belang dat u voor 09.00 uur belt.
Nieuws en mededelingen
Online inzage dossier
Online inzage dossier
Geplaatst: 3 juli 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal uw dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer
Rode kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Rode kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Geplaatst: 3 april 2020
Het rode kruis heeft een informatienummer geopend waar ouderen en zieken terecht kunnen met vragen rondom het coronavirus. Daarvoor kan gebeld worden naar: 070-4455888

Lees meer
Ouderenfonds start Helpdesk Welkom Online'
Ouderenfonds start Helpdesk Welkom Online'
Geplaatst: 3 april 2020
Vanwege het coronavirus start het Ouderenfonds samen met VodafoneZiggo en Samsung de gratis helpdesk Welkom Online.Bel ons met uw online vragen...

Lees meer